یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ آئین افتتاح چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت در محل دائمی نمایشگاه های قم

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه های قرآنی فرصت مناسبی برای انس بیشتر و آشنایی با زوایای معرفتی قرآن است، گفت: باید از این فرصت ها برای پیوند زدن بیشتر جامعه با قرآن و معنویت استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله حسینی بوشهری شامگاه سه شنبه در حاشیه آئین افتتاح چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت در گفت وگو با خبرنگاران، به تاکید آموزه های دینی بر استفاده از فرصت ها اشاره داشت و گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای انس بیشتر و آشنایی با زوایای معرفتی قرآن است.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه کار ارزشمندی است، تصریح کرد: از آنجا که شان و منزلت قرآن بسیار بالاست، انسان احساس می کند که نتوانسته کار بایسته و شایسته تری را مطابق با جایگاه این کتاب الهی ارائه دهد.

مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه قم به عنوان شهر کریمه اهلبیت(ع)، پایگاه  مرجعیت و حوزه علمیه قم دارای ظرفیت های بسیار زیادی است، ابراز داشت: هنر ما باید این باشد که این ظرفیت ها را بدست آوریم و از این فرصت ها برای پیوند زدن بیشتر جامعه با قرآن و معنویت استفاده کنیم تا مردم عشق و ارادت خود را به ساحت قرآن بیشتر نشان دهند.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha