سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام حشمتی

حوزه/ باتوجه به فرمایشات مراجع تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب، در مورد لزوم نهضت فهم قرآن، شعار نمایشگاه را انتخاب کردیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم افتتاحیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، با سخنرانی علی جنتی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی؛ معاون قرآن وزیر ارشاد و رئیس این دوره از نمایشگاه‌ بین‌المللی قرآن کریم، رسول زرگرپور؛ استاندار استان اصفهان و حجت‌الاسلام اکبر حمیدزاده گیوی؛ نهج‌البلاغه‌پژوه و مؤلف کتاب قطره‌ای از دریا، عصر امروز در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

این مراسم با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط محمدحسین سعیدیان آغاز شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا حشمتی؛ معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، در ابتدا این مراسم گفت: در ماه مهمانی خدا، شاکریم که به ما توفیقات عنایت کرد تا جشن باشکوهی برپا کنیم و در خدمت فعالان قرآنی باشیم، این نمایشگاه حاصل همت نهادها و مؤسسات قرآنی است که از امروز شروع می‌شود.

وی افزود: باتوجه به فرمایشات مراجع تقلید به ویژه مقام معظم رهبری، در مورد لزوم نهضت فهم قرآن، شعار «بسوی فهم قرآن» انتخاب شد، مساحت نمایشگاه 50 هزار متر مربع در نظر گرفته شده است که 600 غرفه در آن وجود دارد، بخش فروش در قالب چهار بازارچه در نظر گرفته شده است، 20 کمیته داریم که محتوای نمایشگاه را پشتیبانی می‌کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha