یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‎الاسلام والمسلمین دانشی _ جمع خبرنگاران

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه درصد کمی از ظرفیت های عظیم قرآنی و فرهنگی در چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت قابل عرضه است، ابراز داشت: در نیمه دوم سال جاری، نمایشگاه ویژه معارف، تفسیر و حوزه های مفهومی و علمی قرآن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین دانشی شامگاه سه شنبه در آئین افتتاح چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت که در محل دائمی نمایشگاه های استان قم برگزار شد، با انتقاد از اینکه استان قم از فقدان یک محل دائمی برای نمایشگاه های فرهنگی رنج می برد، اظهار داشت: همه مسئولان استانی و کشوری بر این مسئله اذعان دارند که قم به عنوان پایگاه فرهنگ دینی و مرکزیت حوزه های علمیه جهان تشیع مرکز معنوی جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: حوزه فرهنگ، نشر و تولید محصولات فرهنگی در این شهر مقدس می تواند درخشش داشته باشد و نظام را یاری دهد اما متاسفانه مکانی برای عرضه آن وجود ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم با بیان اینکه درصد کمی از ظرفیت های عظیم قرآنی و فرهنگی در نمایشگاه قرآن و عترت قابل عرضه است، ابراز داشت: البته این بشارت را به اصحاب قرآن می دهیم که در نیمه دوم سال جاری، نمایشگاه ویژه معارف، تفسیر و حوزه های مفهومی و علمی قرآن برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآن و عترت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم، تعاونی ناشران و تعداد دیگری از موسسات فرهنگی به مدت پانزده روز برگزار می شود.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha