پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محمد حسین مهدوی مهر

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی مشهد گفت: همزمان با برگزاری یازدهمین نمایشگاه قران و عترت مشهد، طلاب ۴۰ کشور در بخش بین الملل به معرفی فرهنگ ملل اسلامی می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین مهدوی مهر، امروز در نشست خبری کمیته بین الملل یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت در محل جامعه المصطفی(ص) مشهد، گفت: نمایشگاه قرآن و عترت زمینه ساز آشنایی بیشتر جوانان با قرآن است و پیوندی در بین ملل مسلمان جهان خواهد بود.

رئیس جامعه المصطفی(ص) مشهد با بیان این که 29 غرفه در بخش بین الملل در اختیار جامعه المصطفی(ص) خواهد بود، افزود: 107 طلبه غیر ایرانی از 40 کشور در این غرفه ها حضور دارند که به معرفیفرهنگ ملل، انواع افطاری ها، کتاب و نشریات مختلف، وب سایت ها و ... می پردازند.

دبیر بخش بین الملل یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت ادامه داد: در سالن بهار نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، جایی که جامعه المصطفی(ص) و طلبه های آن حضور دارد، به معرفی فرهنگ و ملل اسلامی پرداخته می شود .

وی یکی دیگر از برنامه های کمیته بین المللی نمایشگاه قرآن و عترت را  برگزاری نشست های تخصصی اعلام کرد و افزود: با حضور اساتید متخصص به شبهات رایج در کشورهای مختلف، به خصوص شبهاتی که به اسلام هراسی و اسلام ستیزی مربوط می شود، پاسخ داده می شود.

وی افزود: محفل ادبی شاعران اردو زبان در آستانه میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار خواهد شد، همچنین محافل قرآن و برنامه های ویژه برای کودکان ملل اسلامی، در بخش بین الملل نمایشگاه قرآن و عترت برگزار می گردد.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت 28 خردادماه تا دوم تیر در محل نمایشگاه های بین المللی مشهد، در قالب 24 بخش و 32 کمیته برگزار خواهد شد .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha