پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ربانی - رئیس مرکز خدمات حوزه

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه با بیان این که برای موفقیت در شرایط کنونی جامعه نیاز داریم که از روش‌های جدید تبلیغی استفاده کنیم، گفت: ما نیاز داریم روش‌های خود را ارتقاء دهیم، چراکه اگر به همان روش‌های گذشته به کار خود ادامه دهیم، از زمان عقب می‌مانیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین  ربانی، در جمع مدیران گروه‌های تبلیغی، در سالن جلسات مرکز خدمات با بیان این که امروز با شرایط ویژه‌ای در جهان رو به رو هستیم، گفت: یک توطئه بین‌المللی علیه پیروان اهل‌بیت(ع) در حال راه‌اندازی است، تا جوانان ما را از دامن اهل‌بیت(ع) جدا کنند.
وی بیان کرد: اگر ما امروز پیرو اهل‌بیت(ع) هستیم به دلیل فعالیت‌های علمای بزرگی است که این میراث 1400 ساله را به دست ما سپرده اند، وظیفه داریم از آن حفاظت کنیم.
رئیس مرکز خدمات حوزه با بیان اینکه مردم ایتام رسول‌الله (ص) هستند، گفت: مبلغین علوم دینی با همت بالای خود از این میراث گران‌بها حفاظت می‌کنند و باید به آنها تبریک گفت چراکه خداوند عنایت ویژه‌ای به آنها داشته است که دست یتیمان رسول‌الله(ص) را می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه امید حوزه در امر تبلیغ به  فضلای جوان است، تصریح کرد: شما توان و احساس مسئولیت بالایی دارید و می‌توانید در این امر فعالیت کنید و به موفقیت دست یابید.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به آسیب‌هایی که ممکن است به گروه‌های تبلیغی وارد شود، گفت: ما همواره نیازمندیم که از نظر معنوی و اخلاقی رشد کنیم و قبل از اصلاح دیگران باید از خودمان شروع کنیم تا دچار آسیب نشویم.
وی با بیان اینکه مهندسی مناسب تبلیغ باید ارائه شود، عنوان کرد: ما نیازمند مهندسی مناسب امر تبلیغ از حیث جغرافیا، موضوع و مخاطب هستیم و همچنین تحلیل درست و منطقی ای از جامعه خود داشته باشیم.
رئیس مرکز خدمات با بیان این که برای موفقیت در شرایط کنونی جامعه نیاز داریم که از روش‌های جدید استفاده کنیم، گفت: شرایط جامعه تغییر پیدا کرده و دشمنان از روش‌های جدیدی برای تأثیرگذاری بر جوانان ما استفاده می‌کنند، ما نیاز داریم روش‌های خود را ارتقا دهیم، چراکه اگر به همان روش‌های گذشته به کار خود ادامه دهیم، از زمان عقب می‌مانیم.
وی ابراز داشت: اعضای گروه‌های تبلیغی باید سال به سال خود را از لحاظ علمی ارتقاء دهند و تسلط خود بر آیات، روایات و مبانی فقهی و کلامی روز به روز افزایش یابد.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: اهمیت کار شما بسیار بالا است و باید کار خود را با جدیت انجام دهید و برای کار خود اهمیت قائل شوید و اگر این گونه عمل کردید، خداوند هم برکتش را بر شما نازل می‌کند.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha