شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام ربانی - رئیس مرکز خدمات حوزه

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور گفت: آزمایش های الهی برای همه افراد به صورت متفاوت وجود دارد و نباید از یاد خدا غافل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی، رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پیام تصویری به مراسم تقدیر از همسران طلاب و روحانیون ضایعه نخاعی، در مشهد، ابراز داشت: مرکز خدمات حوزه کمک به حوزویانی که دچار معلولیت جسمی شده اند را وظیفه خود می داند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه آزمایش های الهی برای همه افراد به صورت متفاوت وجود دارد، اظهار داشت: همان طور که در روایت اشاره شده، اگر این امر با صبر و رضا همراه باشد، پاداشی بدون اندازه و حساب از سوی خداوند دارد.

وی، با بیان اینکه باید از کسانی که از روحانیون و طلاب قطع نخاع با شرایط جسمی ویژه مراقبت می کنند، تقدیر کرد، اظهار داشت: بدون شک اجر این افراد هم بالاست و باید هدف آنان رضای الهی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی، ارتباط بیشتر با خدا و نزدیک تر شدن به حق تعالی را از جمله فضاهای پیش روی کسانی که معلولیت جسمی دارند، دانست و خطاب به طلاب و روحانیان ضایعه نخاعی، ابراز داشت: به طور قطع دعای شما زودتر اجابت می شود و به همین علت انتظار می رود که برای فرج امام زمان(عج) و سلامتی و موفقیت رهبر معظم انقلاب دعا کنید.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha