شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید حسن ربانی

حوزه/رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه هجوم همه جانبه و کینه عمیق از جانب دشمنان علیه ما وجود دارد، گفت: بیشترین تلاش دشمنان این است که مردم را از ایمان و مکتب اهل بیت(ع) دور کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین ربانی امروز در نشست صمیمی با مدیران، معاونین و اساتید مدارس علمیه شهر شیراز با بیان اینکه حضور در این جلسات ارزشمند است، گفت: اساتید حوزه‌های علمیه محیی و احیاگر هستند و سعادتی است که خداوند به شما اعطا کرده و بسی جای شکر دارد.

وی بیان کرد: مرکز خدمات برای کمک به رسالت حوزه تلاش می کند در صدد است در این راستا، در کنار اساتید حوزه‌های علمیه باشد تا بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه خدمات مرکز خدمات متناسب با اهداف حوزه است، گفت: بر اساس این هدف مرکز خدمات به مبلغان فعال، طلاب مجد و اساتید تاثیر گذار، توجه ویژه ای دارد.

وی تصریح کرد: اساتید رکن حوزه‌های علمیه هستند و امیدواریم با تلاش شما حوزه علمیه شیراز بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه رویکرد مرکز خدمات این است که به خانواده و فرزندان روحانی خدمات ارائه کند، افزود: مرکز خدمات مدتی است که طرح تشویق فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون را اجرا می‌کند که توانسته تاثیر بسزایی را در ایجاد انگیزه و روحیه در فرزندان داشته باشد، به گونه ای که آمار فرزندان ممتاز در سه سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی بیان کرد: مکتب اهل بیت(ع) و سربازان ولی عصر(عج) دو امانتی است که از نسل قبل به ما رسیده و باید این امانت را به نسل بعدی منتقل کنیم.

رئیس مرکز خدمات با بیان اینکه امروز دشمنان و وهابیون تلاش های بسیاری انجام می‌دهند و تهدیدها بیشتر شده است، گفت: به برکت انقلاب عزت و پیشرفت بسیاری برای مکتب اهل بیت(ع) در جهان ایجاد شده این مکتب گسترش فوق‌العاده‌ای یافته است.

وی با بیان اینکه یک هجوم همه جانبه و کینه عمیق از جانب دشمنان علیه ما وجود دارد، ابراز داشت: بیشترین تلاش دشمنان این است که مردم را از ایمان و مکتب اهل بیت(ع) دور کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به اینکه افضل این جهاد اساتید حوزه هستند که در مناطق دور و نزدیک تلاش می کنند، گفت: اگر اساتید بتوانند طلابی را پرورش دهندکه مردم را در مسیر اهل بیت(ع) قرار دهند، کار با ارزشی را انجام داده اند و اگر کوتاهی کنیم سیلی‌ای خواهیم خورد که تا صد سال دیگر نمی توانیم سر بلند کنیم.

اساتید حوزه افسران جنگ فرهنگی هستند

وی بیان کرد: اساتید حوزه علمیه افسران این میدان فرهنگی هستند و چشم ولی عصر(عج) به دست شماست تا در هدایت مردم تلاش کنید.

گفتنی است: در پایان این نشست رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از مدیران، معاونین و اساتید مدارس علمیه شهر شیراز تجلیل کرد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha