شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
دیدار رئیس مرکز خدمات با روحانی ضایعه نخاعی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه گفت: ابتلا به بیماری‌ها یک نوع آزمایش است و این آزمایش‌ها برای همه به طور متفاوت وجود دارد ولیکن اگر با صبر و رضا باشد اجری فوق‌العاده دارد و طبعاً این اجر مدالی است که خداوند به صابران می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات و جمعی از مسئولین این مرکز  با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم پورمیررضایی از روحانیون ضایعه نخاعی شهر قم، از وی عیادت کردند.
جت الاسلام و المسلمین ربانی در این دیدار با بیان اینکه خدا را شاکریم که توفیق خدمت رسانی به روحانیونی که دچار ضایعه نخاعی و یا بیماری‌های صعب‌العلاج هستند را به ما اعطا کرده است، گفت: باید به شما که رضای خدا را دنبال می‌کنید و صابر بر مقدرات الهی هستید تبریک گفت و بدانید اجر فوق‌العاده‌ای دارید و به مقام صبر و رضای خداوند نائل‌ آمده‌اید.
وی بیان کرد: مرکز خدمات در تلاش است که بتواند به شما عزیزانی که دچار محرومیت شده‌اید بیش از گذشته خدمت‌رسانی کند و و وظایف خود را نسبت به شما انجام دهد.
رئیس مرکز خدمات ابراز داشت: اینگونه ابتلائات یک نوع آزمایش است و این آزمایش‌ها برای همه به طور متفاوت وجود دارد، لیکن اگر با صبر و رضا باشد، اجری فوق‌العاده دارد و طبعاً این اجر ، مدالی است که خداوند به شما می‌دهد.
وی ادامه داد: شما فرصت بیشتری برای ارتباط با خدا دارید و مطمئناً  به خدا نزدیک‌ترید و دعاهای شما زودتر مستجاب می‌شود و انتظار داریم که برای فرج امام زمان(عج)، سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری  و اقتدار جمهوری اسلامی دعا کنید.
حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه خدمت به بیماران ضایعه نخاعی توفیق بزرگی است گفت: اجر کسانی که به بیماران ضایعه نخاعی خدمت می‌کنند از کسانی که دچار این عارضه شده‌اند و امتحان می‌شوند کمتر نیست، خانواده بیماران ضایعه نخاعی باید قدر این توفیق خدمت را بدانند و با انگیزه بیشتر و توکل به پروردگار و توجه به رضای خدا این خدمت را داشته باشند و بدانید اجر شما پیش خدا عظیم است.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha