جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حرم امام رضا(ع)

حوزه/مدیرکل امور بیمه‌های مرکز خدمات از اعزام ۴۰ نفر از روحانیون ضایعه نخاعی به مشهد مقدس توسط مرکز خدمات خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسین عدالت در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» بیان کرد:  معاونت سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات در راستای رسیدگی و تکریم روحانیونی که در عرصه تبلیغ و رسالت‌های حوزوی زحمات فراوانی را متحمل شده‌، به ویژه افرادی که در این مسیر دچار مشکلات نخاعی شده‌اند، تعداد 40 نفر از روحانیون ضایعه نخاعی به همراه خانواده را از هشتم بهمن‌ماه به مدت سه روز جهت تشرف به آستان مقدس علی بن موسی‌الرضا(ع) اعزام خواهد نمود.
وی ابراز داشت: هدف از این طرح، تکریم و قدردانی از طلاب و روحانیونی است که در زمان سلامتی خود در راستای اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی زحمات قابل‌توجه ای را متحمل شده‌ و اکنون که به صورت جدی امکان ایفای نقش در این سنگر را ندارند و در منزل افتاده و کمتر کسی احوال آنان را می‌پرسد، لازم است نهادهای مرتبط به نحو مقتضی زحمات دوران گذشته این عزیزان را فراموش نکنند.
مدیرکل امور بیمه‌های مرکز خدمات با اشاره به دیگر برنامه‌های این معاونت گفت: اعزام معمرین و خانواده روحانیون مرحوم به مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های این معاونت است که تاکنون کلیه روحانیون معمر و بخشی از خانواده‌های مرحومین در زمان‌بندی مشخص از سطح کشور به مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبالمحمد جعفری IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
    0 0
    سلام علیکم حضرت آیت الله ربانی دامه عزه از اینکه تعداد چهل روحانی ضایعه نخاعی را برای اولین بار به مشهد اعزام نمودید جای بسی خوشحالی است.امید است توجی هم به جانبازان طلبه نخاعی وهفتاد درصدی که در مدرسه جانبازان حضرت ابالفضل مشغول تحصیل اند بشود. کسانی که جانشان را در طبق اخلاص نهاده وتقدیم محبوب کردند و امروز هم در سنگر علم مشغول دفاع هستند .