شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرکز خدمات حوزه

حوزه/ مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات گفت: خدمت‌رسانی و حمایت از حوزه‌های علمیه یک وظیفه دینی و مسئولیت سنگینی است و مرکز خدمات برای ارائه خدمات مطلوب به طلاب و روحانیون نیازمند همکاری تمامی نهادهای حوزوی است و امیدواریم در کاشان این همکاری با محوریت امام‌جمعه این شهرستان به خوبی تحقق یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز خدمات کاشان اظهارداشت: مرکز خدمات با تدابیر ماندگار و حکیمانه امام راحل و مقام معظم رهبری و تحت اشراف ایشان وظیفه حمایت از روحانیون را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در سال‌هایی که از تأسیس مرکز خدمات گذشته است مرکز خدمات توفیقات بسیاری را در خدمت به طلاب و روحانیون داشته است، گفت: مرکز خدمات تلاش کرده است با درک درست نیازهای طلاب و خانواده‌ها و بر اساس رسالت حوزوی روحانیت و با حفظ شان و جایگاه طلاب و روحانیون تا حد توان در عرصه‌های مختلف، خدمتگزاری لازم را داشته باشد.

مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات بیان کرد: تعامل با مجموعه‌های حوزوی و دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط با مرکز خدمات و ارتباط نزدیک با نمایندگان ولی‌فقیه در کل کشور یک اصل محوری در برنامه‌ریزی‌های مرکز خدمات است و انتظار داریم در دوره مدیریت جدید مرکز خدمات کاشان مانند سابق این حمایت و تعامل در کاشان وجود داشته باشد.

وی ابراز داشت: بر اساس اساسنامه مرکز خدمات رویکرد فرهنگی با محوریت خانواده در دستور کار این مرکز قرار گرفته است و برنامه‌های جدیدی را در سال‌های گذشته در دستور کار خود قرار داده  و کارهای خوبی را انجام داده است و درصدد هستیم این خدمات را گسترش دهیم تا خانواده یک عقبه محکم و نزدیکی برای طلاب و روحانیون برای انجام رسالت حوزویشان باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده به سابقه علمی و حوزوی کاشان و وجود بزرگان و علمای سرشناس در شهر این شهرستان اشاره کرد و گفت: برای مسئولین مرکز خدمات بسیار مهم است که مدیران این مرکز بتوانند از ویژگی‌های لازم در تراز حوزه کاشان برخوردار باشد تا بتوانند خدماتی در شان حوزه کاشان ارائه دهند.

وی به ولایت مداری، توفیقات علمی و تجارب خوب حجت الاسلام و المسلمین یوسفی در ارتباط با طلاب و روحانیون اشاره کرد و افزود: امیدواریم حجت الاسلام و المسلمین یوسفی بتواند با حمایت و راهنمایی‌های امام جمعه کاشان از ظرفیت‌های خوب خود بهره‌برداری کرده و با همکاری نزدیک با همه مجموعه‌های کاشان خدمات خوب و شایسته‌ای را به طلاب و روحانیون کاشان ارائه کند.

معاون خدمات فرهنگی و رفاهی مرکز خدمات گفت: کار خدمت‌رسانی و حمایت از حوزه‌های علمیه یک وظیفه دینی و مسئولیت سنگینی است و مرکز خدمات برای ارائه خدمات مطلوب به طلاب و روحانیون نیازمند همکاری تمامی نهادهای حوزوی است و امیدواریم در کاشان این همکاری با محوریت امام‌جمعه این شهرستان به خوبی تحقق یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha