چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تجلیل از روحانیون پیشکسوت

حوزه /عضو هیات مدیره مرکز خدمات حوزه علمیه کشور گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند بین مردم و به خصوص نسل امروز انقلاب با روحانیت، فاصله بیاندازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدی خراسانی در همایش هادیان نور ضمن قدردانی از برگزاری این برنامه، گفت: تمام هدف مرکز خدمات حوزه های علمیه این است که بتوانیم بیشتر در خدمت روحانیت باشیم و این افتخاری برای کارکنان این مرکز است که شبانه روز در صدد رفع مشکلات طلاب می باشد.

عضو هیات مدیره مرکز خدمات حوزه علمیه کشور بیان داشت:مرکز خدمات حوزه های علمیه که همیشه در خدمت این قشر می باشد توانسته تا حدودی بخشی از مشکلات درمانی وبیمه این عزیزان و خانواده آنها را برطرف نماید.

این استاد حوزه ضمن تجلیل از تلاش های معمرین این استان بیان داشت:شما روحانیت که امروز همچنان با نشاط وفعال در عرصه های مختلف تبلیغی اهداف عالیه انبیا الهی را  را در جامعه نشر و گسترش می دهید، بدانید فعالیت های ماندگار شما برای همیشه در نزد خدای متعال محفوظ خواهد بود.

وی به شبهه افکنی دشمنان علیه دین اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند نسل امروز انقلاب را با روحانیت فاصله انداخته و با ایجاد شبهات در دین در فضای مجازی، بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا نماید که باید در این زمینه بسیار هوشیار باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha