پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه/معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از اعزام بیش از ۱۲۰۰ مبلغ در ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف استان لرستان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان این که اعزام این مبلغان بومی و غیربومی امروز در استان، آغاز شده، اظهارداشت: مبلغان تا پایان ماه مبارک رمضان با حضور در مساجد،خانه های عالم به تبلیغ و تبیین آموزه های دین مبین اسلام در بین روزه داران خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه مبلغان در اماکن تبلیغی شهری و روستایی استان لرستان به تبیین فیوضات و بهره برداری بیشتر معنوی ایام ماه مبارک رمضان خواهند پرداخت، تصریح کرد:روحانیون به صورت دائم، با اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی تلاش می کنند تا فرهنگ قرآنی و انس با این کتاب محکم الهی را ،در بین مخاطبان نهادینه کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه امسال برنامه های محفل انس با قرآن کریم در اکثر روستاهای استان برای بهره مندی بیشتر جامعه روستایی برگزار می شود، بیان داشت: فعال نمودن کانون های فرهنگی تبلیغی مساجد نیز بخشی دیگر از برنامه های تبلیغی روحانیون در ماه مبارک رمضان است.

حجت الاسلام غلامی بهره برداری از تفسیر برخی سوره های قرآن و ترویج سیره اهل بیت(ع) و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را نیز برخی دیگر از محورهای تبلیغی مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان برشمرد.

وی در پایان بازدید از فعالیت مبلغان در ایام ماه مبارک رمضان و تجلیل از میزبانان مساجد شهری و روستایی را نیز از جمله برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی برشمرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha