یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مبلغی بر ضرورت بهره برداری از فرصت ماه رمضان برای رفع ناهنجاری ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که ماه مبارک رمضان فرصتی برای جبران کاستی های معنوی و اخلاقی است، گفت: پروردگار به واسطه لطف و رحمت واسعه خود به بندگان، این فرصت را برای تقرب بیشتر قرار داده و این مهم ویژه ماه میهمانی خداست.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان این که باید با نیت خالص برای کسب فضائل اخلاقی تلاش کنیم، تصریح کرد: خداوند در این ماه سفره نعمت و برکت خود را گسترانده است و هر کس براساس اخلاص و تلاش خود می تواند در جهت اصلاح و خودسازی معنوی از آن بهره برداری نماید.

وی با بیان این که در انجام فضائل معنوی نباید تنها به کمیت توجه کرد، ابراز داشت: با در نظر گرفتن کیفیت و خلوص در کارها می توان اجر و پاداش معنوی و آرامش روحی روانی را کسب کرد.

حجت الاسلام والمسلمینمبلغی با اشاره به این که خداوند راه مستقیم را در تمام مراحل زندگی برای ما مشخص کرده است، افزود: با تمسک به قرآن و سیره اهل بیت(ع)  می توان راه های تقرب الهی را در زندگی فردی و اجتماعی پیاده نمود و این قوانین را خالصانه بکار بست.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در پایان با اشاره به این که تلاش برای خودسازی جهاد محسوب می شود، خاطر نشان کرد: برای خودسازی، تهذیب نفس و انگیزه خالص در انجام تمامی امور زندگی نیاز خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha