جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میرعمادی - لرستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: پیام شهدای مدافع حرم، آماده سازی شرایط برای جهاد کبیر همگانی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میر عمادی پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهید مدافع حرم در خرم آباد با اشاره به این که شهدای مدافع حرم، راست قامتان مقابله با دشمنان اسلام و مکتب آل الله هستند افزود:مدافعان حرم با اهدای خون خود در راه مکتب اسلام و مکتب تشیع ولایت مداری و استکبار ستیزی خود ره به دنیا ثابت می کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با باطل و دشمنان اسلام زمان و مکان خاصی را نمی شناسد تصریح کرد:بیرق مقابله با ظلم و ستم و تجاوز همچنان و برای همیشه در دست آزادی خواهان به اهتزار در می آید.

امام جمعه خرم آباد با بیان این که در راه احقاق حق و مبارزه با باطل هر زمینی کربلا خواهد بود، بیان داشت: پرچم مقابله با ظلم و جور را امام حسین(ع) برای آزادی خواهان به یادگار گذاشته اند و امروز نیز مدافعان حرم ادامه دهنده این راه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میر عمادی لازمه اعتلای عزت و کرامت انسانی را احقاق و زمینه سازی حکومت اسلامی در جوامع برشمرد و خاطر نشان کرد:انقلاب اسلامی ایران سرآغاز حکومت مبارزه با ظلم و جور در دوران معاصر است که همچنان با اقتدار و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب به حیات خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه شهادت پاکی دنیا و آخرت است و پیام شهدای مدافع حرم نیز آماده سازی همگان برای جهاد کبیر است، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم نیز با پیروی از سرور و سالار سهیدان حضرت ایاعبدالله الحسین(ع) و دلاوران ۸ سال دفاع مقدس خودجوش در دفاع از حرم اهل بیت خون خود را اهداء می نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که شهدای مدافع حرم رسالت حضرت زینب(س) را ادامه می دهند، افزود:امروز پیام شهدای مدافع حرم به آمریکا و حکام مرتجع عرب این است که تا پای جان از ولایت دفاع خواهیم کرد و حق همیشه پیروز و ماندنی خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha