جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علما  - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تاکید بر این که باید مسئله نفوذ دشمن را جدی بگیریم، تصریح کرد: انقلابی بودن و عمل انقلابی لازمه جهاد کبیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، پیش از ظهر امروز، در همایش طلایه داران تبلیغ، در حسینیه دفتر نمایندگی ولی فقیه در کرمانشاه، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: دعوت الهی و آمرزش گناهان از سوی خداوند متعال در ماه ضیافت الله، اشتیاق افراد را برای تقرب به درگاه الهی دوچندان خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، علما و روحانیون را امین مردم خواند و ادامه داد: مردم جزئی ترین مسائل و مشکلات خود را با روحانیت در میان می گذارند، لذا مبلغان دین در تمام شئون، امین بودن خود را حفظ کنند.

وی با بیان این که طلاب و روحانیون وظیفه تبلغ و نشر احکام دین را به عهده دارند، ابراز داشت: امروز با توجه به فضای حاکم بر دنیا، وظیفه طلاب در اجرا و نشر احکام دین سنگین تر است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، تصریح کرد: اندیشه های مقام معظم رهبری، برگرفته از آیات و روایات است. ایشان اخیرا مسئله جهاد کبیر و انقلابی بودن را مورد تاکید قرار داده اند، لذا باید منویات رهبر انقلاب به نحو احسن مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله علما خطاب به مبلغین افزود: نسبت به جهاد کبیر و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن اهتمام ویژه ای داشته، محکمات امام خمینی (ره) را حفظ و ماندگار کنید و نگذارید شعارهای انقلاب کهنه گردد.

وی با تاکید بر این که طلاب و روحانیون باید خود را به سلاح بصیرت و ایمان مجهز کنند، ابراز داشت: مروجان دین وظیفه دارند که مسائل روز، واقعیات شریعت و اسلام ناب محمدی(ص) را تبیین نمایند و با الگو گیری از مکتب امام خمینی(ره) نقشه های دشمنان انقلاب و اسلام را خنثی کنند.

 نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تاکید بر این که باید مسئله نفوذ دشمن را جدی بگیریم، تصریح کرد: فساد و بی بندوباری در جامعه زمینه نفوذ دشمن را فراهم می کند، لذا باید با بصیرت تمام با فتنه های دشمن برخورد کرد.

آیت الله علما در پایان با اشاره به اهمیت زکات، ابراز داشت: مبلغان نسبت به تبیین آثار و برکات زکات در جامعه اهتمام ویژه داشته باشند، چرا که پرداخت زکات موجب سازندگی و فقر زدایی خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha