پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: اقتصاد مقاومتی تنها استراتژی و نسخه بدون دغدغه برای ایستادگی در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، همایش تحقق راهكارهاي شعار سال با عنوان " اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" با حضور ائمه جمعه و مسئولان در شهرستان قصرشیرین برگزار شد.

آیت الله مصطفی علما با حضور در این مراسم با اشاره به ظرفیت های موجود در کشور اظهار داشت: مدیریت صحیح، توجه ویژه به بیانات رهبر معظم انقلاب، استفاده از توان و ظرفیت های داخلی و عمل به نسخه اقتصاد مقاومتی مشکلات نظام را در زمینه های مختلف برطرف خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه دشمنان درصدد تضعیف اقتصاد نظام می باشند ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی تنها استراتژی و نسخه بدون دغدغه برای ایستادگی در برابر دشمنان است.

وی خاطر نشان کرد: بدون اتکا به بیگانگان، برنامه ریزی مناسب و همت مسئولان در راستای متحول شدن اقتصاد کشور زمینه های رشد و پیشرفت انقلاب اسلامی را در تمامی زمینه ها را فراهم کنیم.

امام جمعه کرمانشاه در پایان صلابت و درایت رهبر معظم انقلاب را مایه وحشت دشمنان دانست و تأکید کرد: اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی، به برکت مدیریت رهبر فرزانه و تلاش و همت مضاعف مردم و مسئولان، دوچندان می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha