جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: طلبه ای که مجهز به سلاح معلومات دینی و اسلامی باشد و خود را آمیخته با تقوا و اخلاص گرداند، قطعأ می تواند جامعه ای را متحول نماید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه آیت الله مصطفی علماء با حضور در جمع طلاب و روحانیون شهرستان هرسین، عنوان داشت: تأثیر گذاری طلاب موجب منقلب شدن افراد و حتی جوامع می گردد و ممکن است قرن ها قوم و جامعه ای را تحت الشعاع خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: طلبه ای که مجهز به سلاح معلومات دینی و اسلامی باشد و خود را آمیخته با تقوا و اخلاص گرداند قطعأ می تواند جامعه ای را متحول نماید

وی افزود: عاقل ترین افراد، متواضع ترین در برابر خداوند متعال می باشد؛ لذا طلاب خصیصه فرمانبری و اطاعت از فرامین خداوند را در خود بپرورانند.

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: طلبه ای که اعمال و امورش را محاسبه کند قطعأ همسایه خداوند خواهد شد و در مسیر حق و درست قرار می گیرد.

آیت الله علما در پایان تصریح کرد: تقوا، اخلاص، انجام واجبات، اخلاق نیک، تلاش در راستای تبلیغ دین، محاسبه، مطالعه، تبعیت از ولایت فقیه  از خصوصیات طلاب می باشد؛ لذا طلبه ای که به این موارد عمل کرد قطعأ جزء سربازان حضرت ولی عصر (عج) می باشد.

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha