جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا را از ضروریات دانست و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقا و حفظ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما و جمعی از علما و روحانیون در راستای تکریم و گرامیداشت خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران با خانواده شهید والامقام محمد رضایی دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا را از ضروریات دانست و عنوان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رمز بقا و حفظ انقلاب اسلامی است.

آیت الله علما صیانت و پاسداری از آرمان های شهدا را وظیفه همگان دانست و بیان داشت: شهدا اسوه های ایثار و مقاومت هستند و با انتخاب مسیر الهی و اسلامی برگ زرینی دیگر به تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزوند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: همبستگی و اتحاد مردم و مسئولان مثال زدنی بود و تمام اقشار جامعه سینه خود را در برابر متجاوزان و بیگانگان سپر کرده بودند.

وی ادامه داد: خانواده های شهدا با صبر و استقامت خود انقلاب اسلامی را در پیشبرد اهداف خود یاری کردند و امروز گنجینه های بزرگی برای اسلام و انقلاب هستند.

آیت الله علما تأکید کرد: تکریم و سرکشی از خانواده های شهدا مصداق زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا است و این مهم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان اذعان داشت: منازل شهدا منبع نورانیت الهی هستند و قطعأ با سرکشی از خانواده شهدا علاوه بر کسب نورانیت الهی، مورد شفاعت شهدا قرار خواهیم گرفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha