پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله علما

حوزه/ استکبار از عظمت و قدرت انقلاب اسلامی وحشت دارد و با استفاده از هجمه ها و شبیخون فرهنگی به دنبال تفرقه و اختلاف در کشور است تا به نیات شیطانی خود دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علماء، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه به همراه جمعی از طلاب ،روحانیون  و مسئولان حوزوی با خانواده شهید سید مسعود سیاه چاهی دیدار کردند.

وی به رشادت و مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره و اظهارداشت: شهدا به انقلاب اسلامی، امنیت، آرامش و اقتدار را هدیه کردند، لذا زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا وظیفه تمام اقشار جامعه است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: اتحاد و همبستگی شهدا به جهانیان درس بزرگی بخشید، امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون مجاهدت شهدا است.

امام جمعه کرمانشاه، استکبار را در برابر انقلاب اسلامی دست بسته دانست و اظهار داشت: استکبار از عظمت و قدرت انقلاب اسلامی وحشت دارد و با استفاده از هجمه ها و شبیخون فرهنگی به دنبال تفرقه و اختلاف در کشور است تا به نیات شیطانی خود دست پیدا کند.

وی با اشاره به اقدامات ددمنشانه آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدانش عنوان داشت: جنایات استکبار قطعأ گریبان گیر خودشان خواهد شد و سبب انزجار و نفرت بیشتر مردم جهان نسبت به آن ها می گردد.

آیت الله علما در پایان، خانواده های شهدا را برکاتی برای ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: پدران و مادران شهدا در راه پاسداری از انقلاب و اسلام عزیزانشان را فدا کردند و این مهم قابل تقدیر بوده و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha