شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است و نباید از آن غلفت کرد، چرا که سعادت جامعه در گروی عمل به آن است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله علما، امروز در جلسه درس اخلاق، در حسینیه شهدای کرمانشاه با اشاره به این که مهمترین پیام قیام امام حسین(ع) زنده نگه داشتن فریضه امر به معروف و نهی بود، ابراز داشت: پرپایی نماز و توجه به آن، دستآورد مهم دیگری بود که عاشورا برای ما به همراه داشته است.

وی افزود : احیای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است و نباید از آن غلفت کرد، بنابراین همه ما خصوصا مسئولان باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند، چرا که سعادت جامعه در گروی عمل به آن است .

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تاکید کرد: توجه به امر به معروف و نهی از منکر موجب حفظ ارزش های اسلامی، زنده نگه داشتن قیام عاشورا و همچنین شناخت واقعیت ها خواهد شد.

آیت الله علما تصریح کرد: ماه محرم دارای برکات و فضائل زیادی است و این ایام فرصت مناسبی برای خودسازی انسان و توجه به دعا و مناجات برای نزدیکی هر چه بیشتر به خداوند متعال است.

رئیس شورای حوزه علمیه استان کرمانشاه در پایان تاکید کرد: پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر راهکار بسیار خوبی برای مقابله به توطئه های دشمنان بوده، مانع ضربه زدن آنها به اسلام و مسلمین می شود .

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha