جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
آیت الله علما

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ، با تاکید براینکه امام حسین(ع)به همه مردم دنیا درس آزادگی آموخت، گفت : قیام و حرکت سیدالشهدا(ع) تنها برای رضای حق تعالی بود و همین امر باعث ماندگاری آن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله علما، امروز در درس اخلاق مسئولان شهرستان های استان کرمانشاه با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و سالروز شهادت امام سجاد (ع)، اظهار داشت : قیام ، حرکت و عمل امام حسین (ع) برای رضایت حق تعالی و با نیت الهی صورت گرفت و همین امر سبب گردید این واقعه بعد از 1400 سال هنوز زنده بماند، لذا باید فرهنگ عاشورا با تمام قوا در جامعه گسترش یابد.

وی افزود : جایگاه والا و ارزنده این امام همام پاداش خداوند است که به ایشان عطا فرموده، چون امام حسین (ع) با اینکه می دانست در این راه شهید می شود قدم در این مسیر گذاشت  و به همه مردم دنیا درس آزادگی آموخت.

امام جمعه کرمانشاه با تاکید براینکه باید سعی کنیم اعمال و رفتارمان خالص و برای رضای خداوند باشد ، تصریح کرد: باید همواره متقی و پرهیزگار باشیم و خدا ترسی را فراموش ننماییم زیرا خداوند در مقابل اعمال و رفتار، پاداش و جایگاه به انسان می بخشد.

آیت الله علما تاکید کرد: باید همواره اعمال و رفتار خود را بررسی کنیم و با اعمالی نیکو و درست، شخصیت خوب داشته باشیم؛ مسولان در فرصت خدمتگزاری که در اختیار دارند به بهترین نحو عمل کنند تا همواره موجبات خشنودی و رضایت خداوند را فراهم نمایندو در اداره امور به توفیق دست یابند.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha