پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تاکید بر این که خون شهدا در رگ های مردم ایران جاری است، تصریح کرد: به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، شب گذشته به همراه جمعی از ائمه جمعه و جماعات، روحانیون و طلاب با حضور در منزل شهید شهروز نساجی، با خانواده این شهید دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با اشاره به رشادت و مجاهدت شهدا، جانبازان و ایثارگران، اظهار داشت: به برکت خون شهدا، نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار  در مقابل دنیای استکبار ایستاده است.

وی، خانواده های شهدا را اعتبار کشور دانست و بیان داشت: پدران و مادران شهدا تمامی مشکلات و مصائب را تحمل کردند و با وجود فشارها و هجمه های دشمنان انقلاب، ایران اسلامی پرتوان و با اقتدار به پیشرفت خود ادامه می دهد که همگی مرهون فداکاری شهدا است.

آیت الله علما با اشاره به این که خون شهدا در رگ های همه مردم ایران جاری است، ابراز داشت: هنگامی که پیکر شهیدی تشییع می شود، انرژی و روح تازه ای به مردم ولایتمدار ایران تزریق می شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: خون شهدا آثار و نتایج وسیعی برای ایران و حتی کشورهای مسلمان به همراه دارد.

وی با اشاره به روحیه شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی، گفت: دشمنان اسلام از روحیه شهادت طلبی رزمندگان ایران هراس دارند، قطعأ اگر مجاهدت شهدای حرم نبود، حرم های مطهر اهل بیت(ع) به دست نیروهای شیطانی و تکفیری از بین می رفت.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به این که استکبار از جنگ فیزیکی با انقلاب مأیوس شده و به دنبال جنگ نرم و شبیخون فرهنگی علیه ایران اسلامی است.، افزود: غرب با رواج ماهواره و شبکه های مستهجن، حجاب را از زنان و غیرت را از مردان می گیرد و سپس به راحتی اهداف خود را عملی می کند.

وی در پایان تصریح کرد: امروزه اهمیت و ضرورت بصیرت و آگاهی مردم نسبت به هجمه های دشمنان اسلام بیش از پیش احساس می شود و امید است با ایستادگی در برابر نیات تاریک و شیطانی دشمنان، پایه های انقلاب و اسلام را تحکیم بخشیم.

گفتنی است، شهید شهروز نساجی در عملیات غرور آفرین مرصاد به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha