دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علما - کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه، دهه فجر را عید اقتدار ایران اسلامی خواند، گفت: حفظ ولایت فقیه و انتقال آن به نسل های آینده عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را دو چندان خواهد کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله علما در جمع مدیران استان کرمانشاه، با تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و بااشاره به آیاتی از قرآن، عنوان داشت: امام خمینی (ره) با تأسی از آیات الهی، حرکت انقلابی را شکل داد و قیام و پیروزی انقلاب بر مبنای رضای خداوند متعال بود.

امام جمعه کرمانشاه، دهه فجر را عید اقتدار انقلاب و اسلام دانست و اظهار داشت: شکل گیری انقلاب کشورهای جهان همگی متأثر از انقلاب اسلامی است، امام خمینی (ره) بیداری و بصیرت انقلابی را به دیگر کشورهای اسلامی صادر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه امام خمینی (ره) همچون اقیانوسی عظیم است، خاطر نشان کرد: تقوا، معرفت و معنویت امام راحل در دوران طلبگی و رهبری انقلاب اسلامی زبان زد خاص و عام است و در بسیاری از کشورها، انقلابیون و بسیاری از مسلمانان از مکتب امام خمینی (ره) تبعیت می کنند.

وی در ادامه افزود: دوران انقلاب اسلامی، دوران یأس و ناامیدی دشمنان بود به همین سبب هشت سال جنگ را بر ایران تحمیل کردند تا نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورند، اما ولایتمداری مردم مانع از برتری دشمنان شد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه به حفظ چارچوب ولایت فقیه تأکید کرد و بیان داشت: حفظ ولایت فقیه و انتقال آن به نسل های آینده عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را دو چندان خواهد کرد.

امام جمعه کرمانشاه در پایان حفظ ولایت فقیه را وظیفه همگان دانست و عنوان داشت: قطعأ چشم امید مظلومان جهان به انقلاب اسلامی است، لذا  باید تلاش کنیم تا در این مسیر گام برداشته و کاری کنیم که اعمال و حرکاتمان بر مبنای رضای خداوند متعال باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha