شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 آیت الله مصطفی علما به همراه جمعی از روحانیون و مسئولان استان کرمانشاه در منزل عبدالرحمن خرمی مهر، آزاده و جانباز ۶۵درصد

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه گفت: ملت انقلابی ایران، مقاومت و پایداری را در تمام عرصه ها به رخ دشمنان کشیده است، لذا آمریکا ناچار به مذاکره با ایران و پذیرفتن برجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما به همراه جمعی از روحانیون و مسئولان استان کرمانشاه با حضور در منزل عبدالرحمن خرمی مهر، آزاده و جانباز 65درصد که مدت 11 سال در زندان های رژیم بعثی عراق در اسارت بوده است، از مجاهدت های این رزمنده اهل سنت دوران دفاع مقدس تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در این دیدار، جانبازان و آزادگان را ذخیره های انقلاب اسلامی خواند و گفت: به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان، نظام اسلامی مقتدرانه به مسیر خود ادامه می دهد.

وی افزود: جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس پشتوانه های واقعی انقلاب اسلامی هستند و پیشرفت و ارتقا ایران اسلامی در زمینه های مختلف به برکت ایثار شهدا، جانبازان و آزادگان است لذا باید این مهم را به خوبی درک کرد.

آیت الله علما با اشاره به فرمایشات بنیانگذار انقلاب اسلامی، تصریح کرد: جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس ولی نعمت ما هستند، نشاط و روحیه آزادگان، انرژی و تعصب انقلابی را به جامعه تزریق می کند.

وی در ادامه با اشاره به پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس جمهور در خصوص برجام، افزود: مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر مقاومت و ایستادگی ملت انقلابی داشتند، چرا که مقاومت همه جانبه ملت ولایتمدار سبب عقب نشینی آمریکا شد.

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: ملت ایران اسلامی، مقاومت و پایداری را در تمام عرصه ها به رخ دشمنان کشیده است، لذا آمریکا ناچار به مذاکره با ایران  و پذیرفتن برجام شد.

آیت الله علما در پایان با بیان این که وحدت و همدلی ملت ایران، همواره انقلاب را از گزند هجمه های دشمنان در امان نگه داشته است، ابراز داشت: همدلی و اخوت شیعیان و اهل سنت در ایران اسلامی زبان زد است و امیدواریم به واسطه یکپارچگی و وحدت میان مسلمانان، اسلام ناب محمدی تا ظهور حضرت حجت (عج) حفظ گردد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha