چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
آیت الله مصطفی علما در مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، حوزه را مرکز تربیت طلاب انقلابی خواند و گفت: حوزویان با الگو گیری از علما و بزرگان، در مسیر دفاع از اسلام و انقلاب گام بر دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، با حضور در مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه، گفت: حوزه های علمیه مراکز آموزش و پژوهش دینی در جهان اسلام اند و طلابی انقلابی در این مراکز تربیت می شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در بازدید از کتابخانه الغدیر حوزه کرمانشاه نیز خواستار راه اندازی کتابخانه ای مجهز برای طلاب شد و  افزود: طلاب باید با مطالعه و بهره گیری از کتب بزرگان و علمای اسلام، در راستای ارتقا سطح آموخته های دینی و تقویت بنیه معنوی خود و دفاع از اسلام و انقلاب گام بردارند.

وی همچنین با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، مدیر حوزه علمیه کرمانشاه و مسئولان حوزه استان، با توجه به فضای مکانی مناسب مدیریت حوزه استان انتظار می رود که مسئولان حوزوی تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف حوزه به کار ببندند.

*کتابخانه دیجیتالی راه اندازی می شود

حجت الاسلام والمسلمین سیدحبیب الله موسوی، مدیر حوزه استان کرمانشاه نیز از راه اندازی کتابخانه جدید برای طلاب و روحانیون استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای راه اندازی دارالتحقیق و کتابخانه دیجیتالی مجهز به تجهیزات روز اندیشیده شده است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان، بیان داشت: حوزویان استان همواره از حمایت های آیت الله علما به عنوان پدری دلسوز بهره مند هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha