جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام موسوی مدیر حوزه کرمانشاه+ امام جمعه کامیاران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، تربیت طلاب انقلابی و توانمند را در اولویت برنامه های حوزه خواند و گفت: حوزه های علمیه در راستای تحقق آرمان ها انقلاب اسلامی باید همه ظرفیت ها را بکار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی، در نشستی با امام جمعه کامیاران، در مدیریت حوزه کرمانشاه، گفت: حوزه های علمیه در راستای تحقق آرمان ها انقلاب اسلامی باید تمام توان خود را بکار گیرند تا طلابی معتقد، انقلابی و با معلومات دینی کامل تربیت کرده و در جهت عمل به منویات رهبر معظم انقلاب گام بردارند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه همچنین بر حل مسائل و مشکلات حوزه کامیاران تأکید کرد و گفت: مدیریت حوزه استان تمام تلاش خود را برای ارتقا و اعتلای سطح حوزه کامیاران بکار خواهد بست.

وی با قدردانی از تلاش های امام جمعه کامیاران، ابراز امیدواری کرد: با همفکری و ارتباط بیشتر، تمهیدات لازم در راستای ارتقا حوزه این شهرستان اندیشیده شود.

حجت الاسلام علی اشرف علیمحمدی، امام جمعه کامیاران نیز در این نشست، گفت: تعامل بیش از پیش مسئولان نتایج پربار و سازنده ای به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان کامیاران همچنین از بخش های مختلف مدیریت حوزه استان کرمانشاه بازدید و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین موسوی تقدیر کرد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha