جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدحبیب الله موسوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب را دغدغه اصلی حوزه و روحانیت خواند و گفت: رسالت اصلی حوزه های علمیه تربیت طلاب انقلابی و پیرو ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین سیدحبیب الله موسوی، شب گذشته در همایش طلاب و روحانیون مبلغ و شاغل استان کرمانشاه با محوریت "سبک زندگی اسلامی" در مجموعه فرهنگی بعثت، با تبریک به مناسبت اعیاد ماه رجب، گفت: ماه رجب، ماه بندگی به درگاه خدای سبحان است و باید از این فرصت گرانسنگ نهایت بهره را برد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه عمل به منویات و تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب، دغدغه اصلی حوزه و روحانیت است، افزود: رسالت اصلی حوزه های علمیه تربیت طلاب انقلابی و پیرو و مطیع ولایت فقیه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهداف برگزاری همایش طلاب و روحانیون مبلغ و شاغل اشاره کرد و ابراز داشت: در این همایش با تجلیل از 180 طلبه و روحانی، سبب شد کهآنان با روحیه مضاعف و انقلابی آماده تبلیغ و تبیین دین اسلام در ماه مبارک رمضان شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به ارادت و علاقه مردم استان کرمانشاه به ائمه اطهار علیهم السلام، بیان داشت: روحانیون باید از این ظرفیت استفاده کنند و دین مبین اسلام را در جامعه تبیین نمایند.

*رشد خدمت رسانی به حوزویان

حجت الاسلام صادق ایرانی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه نیز در این همایش، گفت: تمهیدات لازم برای بهره مند شدن همسران و فرزندان طلاب از برنامه های فرهنگی، آموزشی و ورزشی اندیشیده شده است.

وی از رشد خدمات ویژه مرکز خدمات حوزه کرمانشاه در سال 94 نسبت به سال 93 خبر داد و بیان داشت: اعطای هدیه ازدواج و فرزند، تآمین بیمه تکمیلی، خدمات درمانی و تامین اجتماعی و اعطای تسهیلات از جمله فعالیت های این مرکز به شمار می رود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه در پایان افزود: مرکز خدمات همه تلاش خود را در راستای فراهم ساختن شرایط مناسب برای طلاب و خانواده های آنان بکار گرفته است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha