جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی- حوزه قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: مدیران و اساتید حوزه ها که مسئولیت پرورش طلاب را بر عهده دارند باید با روحیه انقلابی به تربیت سربازان امام عصر(عج) بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در تجمع بزرگ اساتید، روحانیون و طلاب حوزه علمیه قزوین در لبیک به منویات رهبری معظم انقلاب درباره حوزه انقلابی، در مسجد شیخ الاسلام، با اشاره به این که مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام مقدس جمهوری اسلامی در رابطه با همه مسائل داخلی و بین المللی بیانات ارزشمندی دارند، تصریح کرد: اساتید و طلاب باید منویات معظم له را نصب العین قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به رسالت اصلی طلاب و اساتید در حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: اگر ما بتوانیم در مسئولیتی که بر عهده داریم، وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهیم، کارها و برنامه های در همه عرصه ها با موفقیت پیش خواهد رفت.

*ویژگی های طلبه انقلابی

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین در ادامه به ویژگی های طلبه انقلابی اشاره کرد و بیان داشت: طلبه انقلابی باید با بصیرت کامل، پیرو راستین ولایت فقیه، حامی مظلومان عالم و مستضعفین، دارای بینش عمیق در مسایل مختلف و در مواقع گوناگون در صحنه باشد وهیچ گاه صحنه را خالی نکند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: طلبه انقلابی باید درعرصه تبلیغ رسالت الهی و دینی، پیام های دین را تبیین و به آحاد مردم ابلاغ نماید.

امام جمعه قزوین همچنین به حضور طلاب و روحانیون در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون قبل و بعد از انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی داشته و دارند، در دفاع مقدس نیز حضور مهم و اثرگذاری را داشتند و آمار بالای شهدای روحانی گویای این مطلب است.

*مدیران و اساتید مسئول اند

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین در پایان تاکید کرد: مدیران و اساتید حوزه ها که مسئولیت پرورش طلاب به عنوان سربازان امام عصر(عج) را بر عهده دارند نیز باید روحیه انقلابی داشته باشد تا بتوانند تاثیرگذاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha