چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مراسم تشییع همسر شهید سرلشگر بابایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: ملت انقلابی ایران به آرمان های شهدا وفادارند و به خانواده های آنان عشق می ورزند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، درحاشیه مراسم تشییع همسر شهید سرلشگر بابایی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مرحومه حکمت را یک بانوی وفادار به اسلام و ولایت دانست و گفت: رهبری معظم انقلاب حتی در زمان بیماری این بانوی محترمه به عیادت او رفتند و ویژگی هایی که معظم له برای شهید بابایی مطرح کردند، گواهی بر ولایت مداری خانواده این شهید والامقام بود.

رئیس شورایحوزه علمیه قزوین ادامه داد: همسر شهید بابایی یک بانوی با استقامت و با تقوا بود و با الگو گیری از حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب(س) توانست رسالت خود را به بهترین نحو انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: همسر شهید بابایی زمانی نیز از طرف مردم قزوین به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر انتخاب شد و در این مسئولیت نیز با تمام توان و با برنامه هایی که داشت، توانست به رفع مشکلات مردم بپردازد وهیچ گاه از خدمت به مردم غافل نبود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، به حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع این بانوی متقی اشاره کرد و بیان داشت: این حضور بی نظیر نشان دهنده ارادت وعشق و وفاداری ملت ایران به شهدا و خانواده های معظم آنان است که جای قدرانی و تقدیر دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha