جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم روز ارتش

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت : ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس تفکر الهی و معنوی و بهره‌گیری از وحی الهی هر روز در پی افزایش توان نظامی و دفاع از مظلومان و محرومان عالم و پاسداری از نبوت است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم روز ارتش که امروز در مقابل لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: خداوند انسان را در دفاع از ارزش‌های انسانی تشویق کرده و در حقیقت بنیانگذار اقتدار و عظمت خدای متعال است و سند آن آیه شریفه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» است.

وی تصریح کرد: خدای متعال فرمان داده در مقابل دشمنان خدا که همان دشمنان مردم هستند باید از هر توان دفاعی و نظامی استفاده کرد و از حق مظلومان و محرومان دفاع کرد.

امام‌جمعه قزوین با بیان این‌که ارتش ما افزایش توان نظامی را عبادت و بندگی به شمار می‌آورد، تأکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر اساس تفکر الهی و معنوی و بهره‌گیری از وحی الهی هر روز در پی افزایش توان نظامی و دفاع از مظلومان و محرومان عالم و پاسداری از نبوت است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به پا خاسته تا دستورات نبی اکرم (ص) را دنبال و اجرا کند و در دفاع از مسلمانان و غیر مسلمانانی که از مسلمانان درخواست یاری و کمک دارند هیچگاه کوتاهی نخواهد کرد چرا که این مهم دستوری الهی است.

وی گفت: ارتش، سپاه و بسیج با پیروی از منویات رهبری و با ارائه خدمات مستشاری در کشورهایی چون یمن، عراق و سوریه آن‌ها را سقوط و شکست نجات دادند و اجازه ندادند اهداف امریکایی‌ها، وهابی‌ها و مستکبران جهان در آن کشورها محقق شود و در نهایت داعش به عقب رانده شد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ابراز امیدواری کرد ارتش و نیروهای مسلح با دلسوزی هر چه بیشتر و بهره‌گیری از تکنولوژی روز همچنان در پی ارتقای توان نظامی بوده و زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کنند.

لازم به ذکر است: در ابتدای این مراسم امیر رضایی،فرمانده قرارگاه لشگر 16 زرهی قزوین در رابطه با برنامه های روز ارتش وفعالیتهای صورت گرفته در این قرار گاه  به ارائه گزارش پرداخت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha