شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در جمع مدیران،طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین

حوزه / نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: اقتصاد مقاومتی موجب تقویت اقتصاد و شکوفایی کشور شده و دست نیاز به سوی بیگانگان را کوتاه می کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی در جمع مدیران،طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین  ضمن تبریک سال جدید وسال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل اظهارداشت: همانطوری که رهبری معظم انقلاب در این مقوله فرمودند باید تمام تلاش خودبرای تقویت اقتصاد کشور انجام داده واجازه ندهیم همیشه دست نیاز به سوی بیگانگان دراز شود.

امام جمعه قزوین بیان داشت: امروز باید تمام تلاش خود را معطوف نماییم که اقتصاد مقاومتی را نه با شعار بلکه با عمل به سرانجام برسانیم .

وی در ادامه به مطالبات رهبری معظم انقلاب در رابطه با حوزه های علمیه را اشاره نمود و بیان داشت: منویات ارزشمند رهبری معظم انقلاب در رابطه با حوزه های علمیه باید توسط مسئولین،اساتید و مدیران حوزه علمیه قزوین جدی گرفته شده و تلاش نماییم در استان خود از حوزه های علمیه دیگر استان ها عقب نمانده، بلکه جلوتر از آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین یادآور شد: حوزه علمیه قزوین از جایگاه وظرفیت های توانمند ی برخوردار است؛ لذا باید سعی نماییم استقلال خودمان را در همه جهات حفظ نموده و با برنامه ریزی دقیق و جامع بتوانیم به رونق وارتقا بیشتر حوزه علمیه گام برداریم.

وی ادامه داد: باید همیشه خودمان را با قرآن ، روایات واحادیث ائمه معصومین(علیهم السلام)  انس داده  و همیشه فرمایشات امام خمینی (ره) ،رهبری معظم انقلاب  ومراجع را نصب العین تمام برنامه های خود قرار دهیم.

 حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین هم در ابتدای این دیدار گزارشی از برنامه ها ی حوزه علمیه قزوین  و هم چنین  برنامه های سال جاری ارائه کرد.

هم چنین حجج الاسلام صفی خانی، معاون امور اداری ومالی و  درگاهی، مدیر مدرسه صالحیه هم در این دیدار به بیان گزارشی از برنامه ها و فعالیت های خود پرداختند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha