پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی مازندران

حوزه / معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مازندران با اشاره به نقش مبلغان دینی در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید، گفت: مبلغان دینی پیشگامان تحقق شعار امسال رهبری هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در بازدید از فعالیت های مبلغان در ساری، به اهمیت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل تاکید کرد و افزود: همه دستگاه های اجرایی در سال جدید، برای تحقق رهنمودهای رهبری  مسئول هستند.

وی با تاکید بر تقویت همدلی و هم زبانی برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید تصریح کرد: علی رغم این که ایشان سیاست های اقتصاد مقاومتی را مدت ها قبل ابلاغ کردند، اما در این مدت شاهد اقدام عملی خاصی از سوی دولتمردان نبودیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری به حتم زمینه پیشرفت و بالندگی کشور را فراهم می کند، گفت: مقام معظم رهبری هر سال با آگاهی کامل که از مسائل مختلف کشور دارند عنوانی را برای آن سال انتخاب می کنند.

وی با تأکید بر این که با تاکید بر نقش آفرینی عموم مردم در تحقق شعار سال اظهار داشت: استفاده از ظرفیت های مردمی و برنامه ریزی و هدف گذاری از سوی مسؤولان، راهگشای بسیاری از مشکلات کشور است.

این استاد حوزه مازندران  با تأکید بر این که نامگذاری امسال باید از حیث شعار خارج شود و به مرحله عمل برسد، خاطرنشان کرد: به حتم همدلی و انسجام ملت بزرگ ایران و همچنین دولت که برخواسته از رأی ملت است می تواند جامعه اسلامی را در تحقق آرمان های انقلاب یاری رساند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران به نقش مبلغان دینی در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در سال جدید اشاره کرد و گفت: مبلغان دینی به حتم پیشگامان تحقق شعار امسال رهبری هستند.

وی با تأکید براین که مبلغان دینی باید در منابر و خطابه های خود زمینه ای را تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید فراهم کنند، تصریح کرد: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی می تواند کشور را در برابر هجمه های اقتصادی دشمنان مصون نگه دارد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که حضور و نقش روحانیت در عرصه های مختلف این کشور از اثرگذاری چشم گیری برخوردار بوده، خاطر نشان کرد: با توجه به شعاع وجودی هر مبلغ، رهنمودهای این قشر اثرگذار در سال جدید می تواند مبنای بسیاری از تصمیم گیری های داخلی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha