جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید بابایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین گفت شهید عباس بابایی ه مانند یک بسیجی بی ادعا با تمام وجود در خدمت انقلاب و نظام و الگویی برای همه فرماندهان و رزمندگان اسلام بود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی عصر امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سرلشگر خلبان عباس بابایی که در مسجد جامع شهرستان اقبالیه برگزار شد، گفت: عشق و علاقه شهید بابایی به دفاع از انقلاب و کشور به قدری بود که وقتی قرار شد فرماندهی نیروی هوایی را به وی واگذار کنند از این کار خودداری می کرد و می گفت نمی خواهد از صحنه های نبرد دور شود.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین بیان کرد: شهید بابایی جزو اولین خلبانانی بود که عملیات حساس و پیچیده سوختگیری در شب را با مهارت و موفقیت به انجام رساند و صفحات نوین و زرینی به تاریخ دفاع مقدس و نیروهای هوایی ارتش افزود.

حجت الاسلام مصطفایی تصریح کرد: همسر و فرزندان شهید بابایی در تمامی پایگاهی محل مختلف خدمت شهید، حضور داشتند، و شهید بابایی به پشتوانه و اتکاء به صبوری واعتقادات خانواده و مادر بزرگوارشان به ماموریت‌ها اعزام می‌شد که با ۳۰۰۰ ساعت پرواز با هواپیماهای جنگنده مختلف، کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

استاد حوزه علمیه قزوین  عنوان کرد: امروز مسئولین باید ابعاد ایثارگری و رشادت های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس را برای نسل جوان بیش از پیش بازگو نمایند.

وی به برگزاری کنگره سه هزارشهید استان قزوین اشاره و بیان کرد: خوشبختانه مدیران دستگاه های اجرایی استان همسو و با وحدت و همدلی برای این مراسم باشکوه که در آبان ماه سال جاری برگزار می شود، آماده می شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha