جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جلسه مدیران مدارس علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت توجه بیش از پیش به پژوهش در مدارس تاکید کرد و گفت: اگر مدیران و اساتید روحیه پژوهشی نداشته باشند، نمی توانند این مسئله مهم را در بین طلاب عملیاتی کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، در نشستی با مدیران مدارس حوزه علمیه قزوین، با تسلیت درگذشت همسر خلبان شهید عباس بابایی، گفت: بدون شک رشادت های این خلبان شجاع و سرباز رشید اسلام در دوران دفاع مقدس برای ملت ایران فراموش نشدنی است.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه بر ضرورت توجه بیش از پیش به پژوهش در مدارس تاکید کرد و بیان داشت: مدیران و اساتید باید در زمینه مسئله پژوهش جلوتر از طلاب باشند و روحیه پژوهشی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران و اساتید روحیه پژوهشی نداشته باشند، نمی توانند این مسئله مهم و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب را در بین طلاب عملیاتی کنند، لذا باید این مهم در مدارس به صورت جدی دنبال شود .

مدیر حوزه علمیه قزوین همچنین با تاکید بر این که مدیران نباید در مسایل سیاسی روز بی تفاوت باشند، افزود: مدیران مدارس و معاونت های مدیریت حوزه استان باید با بصیرت و شناخت، به خوبی از مسایل سیاسی روز جهان و کشور اطلاع داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در پایان از با تقدیر از تلاش های مدیران و دست اندرکاران مدارس، بر هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه ها تاکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha