جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، حرکت در مسیر رهبری را شاخص انقلابی بودن خواند و گفت: فرد انقلابی در عمل از مظلومان حمایت و با مستکبران و زورگویان مقابله می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در بازدید از مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان، در نشستی با مدیر، اساتید و طلاب این مدرسه، به تاکید مقام معظم رهبری در رابطه با حوزه انقلابی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب بر این مسئله بسیار تاکید داشته، لذا اساتید و طلاب حوزه های علمیه باید انقلابی باشند و منویات معظم له را همیشه نصب العین خود قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حرکت در مسیر رهبری را شاخص انقلابی بودن خواند، تصریح کرد: انقلابی بودن وسیله بوده و هدف نیست و اگر شما طلاب و اساتید اهداف دینی و قرآنی شناخته و در عمل از مظلومان حمایت و با ستمگران و زورگویان مقابله کنید، انقلابی خواهید بود.

 وی با انتقاد از کسانی که از انقلاب فاصله گرفته اند، ابراز داشت: در دوران نهضت امام خمینی (ره) هم عده ای با قیام ایشان مخالفت کرده و از انقلاب فاصله گرفتند و منحرف شدند، لذا باید با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، انقلابی ماند.

امام جمعه قزوین در بخشی از سخنان خود به ایام با فضیلت ماه مبارک رجب نیز اشاره کرد و گفت: خدای متعال فضیلت این ماه را برای مردم دو چندان کرده، بنابراین تلاش کنیم در این ماه بتوانیم اعمال آن را به خوبی انجام دهیم و دعاها و روایات ائمه معصومین (ع) را در زندگی و برنامه های خود به کار ببندیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان بر ضرورت توجه طلاب به تهذیب نفس و علم آموزی تاکید کرد و افزود: طلاب در عرصه تهذیب و تحصیل علم، باید از سیره بزرگان و علما الگو گیری کنند.

 حوزه تاکستان تقویت شود

حجت الاسلام حمید علی بخشی، مدیر حوزه علمیه  شهید مصطفی خمینی (ره) تاکستان، نیز در این دیدار گفت:خوشبختانه با حمایت های خوب مدیریت حوزه علمیه قزوین  توانسته ایم بخشی از مشکلات امدرسه از نظر اسکان طلاب را برطرف نموده، ولی این موارد کافی نیست و حمایت های ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان را می طلبد.

مدیر مدرسه علمیه تاکستان به حضور موثر طلاب واساتید این مدرسه در برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی و ... اشاره کرد و بیان داشت: خوشبختانه طلاب واساتید مدرسه منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی را در همه عرصه ها نصب العین خود قرار داده و امروز توانسته اند علاوه بر حضور در صحنه های مختلف انقلاب، در مجالس دینی، ارتباط با نسل نوجوان وجوان، پاسخگویی به احکام  ومسایل دینی مردم و ... حضوری با نشاط و فعال دارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha