شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام همتیان

حوزه/ استاد حوزه، ماه رجب را فرصتی کم نظیر برای خودسازی در مسیر بندگی هر چه بهتر خدای متعال توصیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین همتیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک فرارسیدن اول ماه رجب و سالروز ولادت با سعادت امام باقر(ع) اظهار داشت: کسانی که دنبال فرصت خوبی برای خلوت کردن با خدای خود و مناجات و عبادت می گردند، ماه رجب بی شک یکی از بهترین فرصت هاست و این ماه در کنار ماه شعبان ، زمینه ساز ورود هر چه بهتر و مطلوب تر ما به ماه پرفیض رمضان است.

وی بر لزوم بهره گیری هر چه بیشتر همه مردم به خصوص نسل جوان از برکات و فیوضات عظیم ماه رجب تاکید کرد و افزود: ماه رجب همچنین ماه امامت و رسالت می باشد چه آن که در این ماه پرخیر و برکت شاهد ولادت امیرالمومنین علی(ع) در سیزدهم و رسالت نبوی در بیست و هفتم رجب هستیم.

این استاد اخلاق حوزه همچنین گفت:در این ماه عزیز ما باید از آن چه از میراث ائمه اطهار (ع) برای ما باقی مانده در قالب مناجات و ادعیه استفاده کنیم تا ارتباطمان را با خدا هر چه بیشتر نزدیک تر و صمیمی تر کنیم و بدین وسیله دل و جان خویش را با صفا نماییم.

وی در ادامه بر ضرورت حضور در محافل دعا و مجالس معنوی در این ماه تاکید کرد و بیان داشت:در این مناجات ها آن چه مهم است این که انسان جایگاه خود را در بندگی خدا دریابد و بداند که هدف از خلقت او چه بوده است و این که در نهایت باید به کجا برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha