جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: باید همیشه ارزش های الهی را در جامعه زنده نگه داریم واجازه ندهیم عده ای با زیر پا گذاشتن ارزش ها، هنجار شکنی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در مراسم معارفه دبیر بنیاد عفاف و حجاب که در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، بر ضرورت توجه به حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: امروز باید مسئله حجاب و عفاف در جامعه به خوبی توسط مسئولین امر و متولیان فرهنگی ترویج وگسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین، با تاکید بر لزوم برخوردبا هنجارشکنان، بیان داشت: باید همیشه ارزش های الهی را در جامعه زنده نگه داریم و اجازه ندهیم عده ای با زیر پا گذاشتن ارزش ها، هنجار شکنی کنند.

وی، حفظ نمادهای فرهنگی و دینی جامعه را ضروری خواند و ابراز داشت: حجاب و عفاف نماد فرهنگی و دینی جامعه اسلامی محسوب می شود و باید فرهنگ آن توسعه یابد.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: حوزه عفاف و حجاب نیازمند فعالیت عمیق فرهنگی است و این مسئله باید به صورت دغدغه فرهنگی دنبال شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به حفظ کرامت انسانی در مسئله حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: باید با کسانی که در رابطه با حجاب توجیه نیستند، با حفظ کرامت و اخلاق شایسته برخورد کرد تا  در آنان تحول ایجاد شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha