شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در همایش طلایه داران تبلیغ

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بر ضرورت تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در منابر تاکید کرد و گفت: روحانیون باید در فرصت تبلیغی ماه ضیافت الهی با تفسیر آیات قرآن، فرهنگ قرآنی را در بین مردم گسترش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در همایش بزرگ "طلایه داران تبلیغ" که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزارشد، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت:امیدواریم در این ماه که به میهمانی خدای متعال دعوت شده ایم، بتوانیم از فرصت ها ولحظات ارزشمند آن به بهترین نحو استفاده کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین، به وظیفه مهم مبلغین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: روحانیون وائمه جماعات باید در ماه مبارک رمضان با ارتباط بیشتر با آحاد مردم به خصوص نسل نوجوان وجوان، جایگاه وعظمت این ماه را به خوبی برای آنان تبیین نمایند.

وی با تاکید بر این که قرآن چراغ راه بشریت است، خاطرنشان کرد: روحانیون باید در فرصت تبلیغی ماه ضیافت الهی با تفسیر آیات قرآن، فرهنگ قرآنی را در بین مردم گسترش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی بیان احادیث و روایات معتبر را حائز اهمیت دانست و گفت: امروز آحاد جامعه به ویژه جوانان تشنه معارف الهی و قرآنی ائمه معصومین(ع) می باشند، لذا مبلغین باید احادیث و روایات معتبر را برای مردم تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه بر ضرورت تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در منابر تاکید کرد و افزود: معظم له در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) شاخصه های مهمی در رابطه با انقلابی بودن را مطرح فرمودند که باید تبیین این منویات در اولویت برنامه های مبلغین باشد.

امام جمعه قزوین در پایان خطاب به روحانیون، تصریح کرد: بیان مسائل روز، بصیرت افزایی، تقویت وحدت و همدلی، ترویج سبک زندگی اسلامی، فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و ... باید در منابر مورد توجه مبلغان قرار گیرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha