چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی

حوزه حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به مسئله کرامت و تقوا در وجود انسان ها اشاره و اظهارکرد: محال است عفاف و حجاب بدون توجه به کرامت انسانی پا بگیرد و کرامت نیز بدون تقوا شکل نخواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در دیدار با اعضای بنیاد حجاب وعفاف که در دفتر امام جمعه برگزارشد به همه‌جانبه نگری موضوع دین تأکید و تصریح کرد: خداوند خطاب به بنی‌اسرائیل به آن‌ها تأکید می‌کند که نباید تنها به بخشی از دین توجه کنند و سایر بخش‌ها را نادیده بگیرند.

نماینده ولی فقیه در قزوین تصریح کرد: آن‌هایی که این‌گونه با دین معامله می‌کنند در دنیا خوار و در آخرت دچار عذاب شدید می‌شوند.

وی به مسئله حجاب وعفاف و ترویج آن در جامعه ضروری دانست و بیان داشت:  محال است عفاف و حجاب بدون توجه به  کرامت انسانی پا بگیرد و کرامت نیز بدون تقوا شکل نخواهد گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی به مسئله کرامت و تقوا در وجود انسان ها اشاره و اظهارکرد:  محال است عفاف و حجاب بدون توجه به کرامت انسانی پا بگیرد و کرامت نیز بدون تقوا شکل نخواهد گرفت.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین به تهاجم فرهنگی دشمنان علیه باورها و اعتقادات و خانواده ها را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: رعایت حجاب و پوشش ظاهری براساس ویژگی تاثیر ظاهر انسان در باطن او، حداقل یکی از علامت ها و نشانه های عفاف است.

نماینده ولی فقیه در قزوین در پایان گفت: دشمنان در تلاش هستند که کانون خانواده ها را مورد تهاجم بی رحمانه قراردهند که باید در این زمینه خانواده ها هوشیار باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha