شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی نعمت الهی- مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین درباره لزوم پیگیری ابعاد و دلایل فاجعه منا توسط وزارت امور خارجه و سایر نهادهای مسئول، گفت: دستگاه های مسئول باید این موضوع بسیار مهم را در مجامع بین‌المللی پیگیری کنند تا آل سعود بیش از پیش رسوا شود.

حجت الاسلام علی نعمت اللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تسلیت ایام شهادت حجاج ایرانی در فاجعه غم بار منا، بی تدبیری رژیم آل سعود را باعث اصلی این واقعه دردناک دانست و گفت: عربستان از کار اصلی خود که خدمت‌رسانی به حجاج بود بازماند و این فاجعه قطعا نشان از بی‌تدبیری خاندان آل سعود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین درباره لزوم پیگیری ابعاد فاجعه منا توسط وزارت امور خارجه و سایر نهادهای مسئول، یادآورشد:  دستگاه های مسئول باید این موضوع بسیار مهم را در مجامع بین‌المللی پیگیری کنند تا آل سعود بیش از پیش رسوا شود.

حجت الاسلام نعمت اللهی، به برگزاری مراسم فاجعه منا در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در داخل کشور نیز باید مظلومیت شهدای منا و آسیب‌دیدگان این فاجعه تلخ مورد توجه قرار گیرد و این موضوع مهم برای مردم دوباره مطرح و یاد و خاطره شهدای منا گرامی داشته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: متاسفانه سران برخی کشورهای اسلامی در فاجعه منا، عملکردی از خود بروز ندادند، لذا باید با مردم این کشورها ارتباط برقرار کرد آنان  را از جنایت و خیانت سران سعودی آگاه نمود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha