پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار غیب پرور

حوزه/ سردار غیب پرور به حواشی مراسم تحلیف رئیس جمهور و سلفی گرفتن نمایندگان مجلس با خانم موگرینی اشاره کرد و گفت: برخي ها كه البته ما اقدام آنها را حمل بر غفلت مي كنيم، عزت ایران اسلامی را ناديده گرفتند. سلفي گرفتن با یک مسئول خارجی چه معنایی دارد؟ اين چه عزتي است؟!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر سردار غلامحسین غیب پرور امروز در مراسم تكريم و معارفه فرمانده سپاه امام صادق(ع)، که با حضور آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عشو شورای عالی حوزه های علمیه کشور و عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: علت وجود همه ما به واسطه اسلام عزيز است، اسلامي كه با وقوع آن انقلاب اسلامي روحي دوباره در كالبد آن دميده شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: انقلاب اسلامي بركات زيادي براي ما داشته و يكي از اين بركات عزت ما است و اين عزت بخاطر اسلام است.

وی با بیان اینکه عزت مسلمين هديه رسول خداست و با انقلاب اسلامي اين عزت افزايش يافت، اظهار داشت: عزت را بايد در عقيله بني هاشم ديد كه حضرت زينب (س) با يزد در کاخ وی چه كرد همچنین در طول تاريخ اسلام همواره اين زبان عزت بوده كه مسلمين را بر قله گذاشته است.

سردار غیب پرور ادامه داد: در دوران معاصر امام خميني(ره) عزت و آبرو را يكجا به همراه داشت و عزت را به كشور آورد، ایشان در مقابل خودي ها و انقلابيون خاصغ و متواضع بود و نیز در ساليان اخير خلف صالح امام نايب المهدي، مقام معظم رهبری است كه سفينه انقلاب را بر مدار عزت پيش مي برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، شهدا و مردم را استوانه هاي عزت دانست و گفت: در بوشهر نيز همين مردم نماد عزت هستند و رييسعلي دلواري نماد عزت مردم است.

وی ادامه داد: آغاز عزت اسلامي صدر اسلام بوده و اين حركت مبارك تا الان ادامه داشته و رمز موفقيت ما حركت در همين مسير عزت است؛ اين مردم در پناه عزت قرار گرفته اند و به بركت اين عزت است كه انقلاب پويا است.

سردار غیب پرور به حواشی مراسم تحلیف رئیس جمهور و سلفی گرفتن نمایندگان مجلس با خانم موگرینی اشاره کرد و گفت: برخي ها كه البته ما اقدام آنها را حمل بر غفلت مي كنيم، عزت ایران اسلامی را ناديده گرفتند. سلفي گرفتن با یک مسئول خارجی چه معنایی دارد؟ اين چه عزتي است؟!

وی افزود: مردم ايران به يمن اسلام مي درخشد، توقع نبود اين حركت سلفي انجام شود؛ سفره انقلاب سفره امام زمان(عج) است و ما سر سفره آن بزرگوار نشسته ايم و در نظامي زندگي مي كنيم كه هزاران شهيد را تقديم كرديم و اگر به اين مسائل توجه نكنيم نتيجه اي جز خسران نخواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور يكي از استوانه هاي عزت در انقلاب اسلامي را سپاه عنوان کرد و گفت: سپاه مولود مبارك انقلاب اسلامي است. ما پاسداران آمده ايم كه براي اسلام و انقلاب هزينه شويم، قاطبه نيروهاي مسلح همين است، آنها مايه مباهات يك ملت هستند.

وی با اشاره به نقش مدافعان حرم در عزتمندی انقلاب و کشور ایران اظهار داشت: امروز مدافعان حرم همين خط را ادامه مي دهند و این روحيه ايثارگري نعمات خداوندي است.

غیب پرور بیان داشت: يك مسئول وقتي جابجا مي شود در واقع جابجايي از اين سنگر به سنگر ديگر است و وقتي سوابق سردار جميري مي بينيد خواهيد ديد كه در بسياري از جاها خدمت كرده است.

وی با تقدیر از تلاش های خالصانه سردار جمیری ابراز داشت: فردی كه اين سنگر را تحويل ميگيرد از پاسداران اول انقلاب است، سردار رزمجو يك خصوصيتي دارد که کمترین افراد آن را دارند. وی هم رزم زميني و هم رزم دريايي دیده و هم آشنايي به رده هاي بسيجيان دارد.

غیب پرور سردار رزمجو را به عنوان فرمانده جديد سپاه استان بوشهر معرفي کرد و گفت: نيروي انقلاب رسالت بزرگي را بر عهده گرفتند و امر ما زماني مشروعيت پيدا مي كند كه زير سايه ولايت حركت كنيم؛ وجود مقام معظم رهبري نعمت بزرگي است و بايد خود را به آن متصل كرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha