شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسن زاده امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی «مدهامتان»، گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان» نشان دهنده حضور موفق کانون های فرهنگی هنری مساجد در جامعه است.

حجت الاسلام سیدابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری قرآنی «مدهامتان» در استان خوزستان، گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان نشان دهنده حضور موفق کانون های فرهنگی هنری مساجد در جامعه است.

وی به نقش و کارکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در گسترش فعالیت های دینی میان آحاد جامعه، اشاره کرد و اذعان داشت: امروزه فعالیت های گسترده ای در مساجد اهواز و سراسر استان خوزستان صورت گرفته که آثار مطلوبی نیز برجای گذاشته است.

استاد حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: برگزاری این مسابقات قرآنی نقش مهمی در معرفی کارکردها و آثار مطلوب این پایگاه های دینی دارد.

حجت الاسلام حسن زاده، مساجد و کانون های فرهنگی، هنری مساجد را ضمانتی برای حفظ کرامت و فطرت انسان ها برشمرد و تصریح کرد: مسئولان تلاش داشته باشند با هرچه بهتر برگزاری کردن این مسابقات قرآنی، آگاهی های قرآنی مردم را بیش از پیش افزایش داده و با دعوت و جذب آنها به مساجد، دسیسه ها و تهاجمات فرهنگی دشمن را خنثی کنند.

امام جمعه موقت اهواز، در پایان بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد تأکید کرد و گفت: آینده کانون های مساجد، درخشان است، اما لازم است که برای تقویت این کانون های فرهنگی، هنری که عاملی برای جذب جوانان به مساجد است، تلاش ویژه داشته باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha