پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رهبری حکم

حوزه/ مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان گفت: به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان، این پیام امروز در غرب مایه تحول روحی و فکری عظیمی شده و تاثیر بیشتر آن را در آینده مشاهده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین عیسوی ، صبح امروز طی سخنانی در جمع مسئولان و کارکنان جمعی از رده های اقشار بسیج، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: به لطف الهی و به کوری چشم دشمنان، این پیام امروز در غرب مایه تحول روحی و فکری عظیمی شده و تاثیر بیشتر آن را در آینده مشاهده خواهیم کرد.

وی با اشاره به تعبیر زیبای امام خمینی (ره) مبنی بر این که انقلاب اسلامی ایران، معجزه قرن بود، گفت: با وجود همه مشکلات و سختی ها و فتنه هایی که در مسیر انقلاب در طول بیش از سه دهه وجود داشته اما امروز نظام اسلامی با اقتدار و عظمت در دنیا ، مایه الهام بخشی و تحول است.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان قم همچنین با بیان این که همه این ها از عنایات و الطاف الهی به ملت ماست، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام امت ، گام بزرگی در زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) است و انشاالله بتوانیم استقرار دولت کریمه حضرت را نظاره گر باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اهانت بی شرمانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) بیان داشت: امروز حتی در غرب تمایل به معنویت و دین به شدت وجود دارد و این ها هم از برکات و آثار انقلاب اسلامی ایران به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین عیسوی همچنین با تاکید بر این که خواسته حضرت امام (ره) مبنی بر صدور انقلاب محقق شده است، گفت: امروز دشمن به دنبال ترویج اسلام ساختگی و آمریکایی است تا افکار عمومی در جهان به ویژه جوانان غربی متوجه اسلام ناب محمدی (ص) که کانون آن در ایران اسلامی است، نشوند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha