پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
l

حوزه/ فراخوان جشنواره بین المللی پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی از سوی جامعه الزهرا اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، دفترارتباطات و بین الملل جامعه الزهرا، با عنایت به اهمیت پیام امام خامنه‌ای به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی و ضرورت ارسال و انتشار این مهم به اقصی نقاط جهان بویژه مخاطبان اصلی‌اش در اروپا و آمریکای شمالی، جشنواره بین المللی‌ پیام امام خامنه‌ای  L۴UFestival) را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش: نام لاتین جشنواره(Letter For You Festival) و به اختصار) #L۴UFestival) است که از(Letter For You) گرفته شده و به معنای نامه ای برای تو است. این نام هم جهت با حرکت پایگاه اطلاع رسانی و صفحات اجتماعی مقام معظم رهبری، حول محور پیام ایشان به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی انتخاب شده است.

جشنواره بین المللی پیام امام خامنه ای(حفظه الله) به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی در ۹ بخش مستند سازی پیام با وقایع تاریخی به صورت تصویری و متون تاریخی، تولید کلیپ، تولید تیزر و نریشن، طراحی پوستر، طراحی لوگو، وبلاگ نویسی، ترجمه پیام به زبان ها و گویش های مختلف، فعالیت در شبکه های اجتماعی و انتشار متن پیام و ایده پردازی جهت تولید راه های زود بازده و کم هزینه برای انتشار و ارسال پیام رهبری به سراسر جهان، برگزار می شود.

خاطرنشان می شود: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ها و رایانامه‌های جشنواره تماس حاصل کرده وآثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره  ارسال نمایند.

نشانی دبیرخانه: قم، بلوار امین، میدان دفاع مقدس(سالاریه)، بلوار بوعلی، حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا(سلام الله علیها)، روابط عمومی، واحد تولید رسانه، دبیرخانه جشواره بین المللی پیام امام خامنه ای.

تلفکس دبیرخانه: ۰۲۵۳۲۹۳۵۸۵۰

جهت ارتباط با دبیر جشنواره: ۰۹۱۲۵۵۱۷۰۵۷

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha