جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
موسوی جزایری

حوزه/ نظام استکباری غرب برای دستیابی به مقاصد پلید خود اقدام به اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص) کرد؛ مبلغان بین المللی باید با زبان روز، پشت پرده این دسیسه ها را برای جوانان خارج از کشور آشکار و تبیین کنند.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا، گفت: پس از توطئه ای که دشمن با انتشار کاریکاتور موهن پیامبراعظم(ص) انجام داد، رهبر معظم انقلاب به خوبی این دسیسه را که هدفی جز نشان دادن چهره ای خشن از اسلام و تفرقه میان ملت ها نداشت، شناسایی و خنثی کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری سبب توجه بیشتر جوانان اروپایی و آمریکایی به دین مبین اسلام و شخصیت پیامبراعظم(ص) شده است.

امام جمعه اهواز، با تأکید بر لزوم تبیین علل و چرایی نگارش این پیام، گفت: طلاب و روحانیون باید جوانان را با ابعاد و ویژگی های شخصیتی پیامبر(ص) و دین اسلام آشنا سازند تا در برابر شبهات فکری و اعتقادی دشمن مقاوم باشند.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان با بیان این که مبلغان عرصه بین الملل وظیفه دوچندانی دارند، ابراز داشت: نظام استکباری غرب، برای دستیابی به مقاصد پلید خود اقدام به اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) کرد؛ از این رو مبلغان بین المللی باید با زبانی روز پشت پرده این دسیسه ها را برای جوانان خارج از کشور آشکار و تبیین کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha