جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام محمد تقی ربانی

حوزه/تدبیر رهبری در نگارش نامه و مخاطب قرار دادن جوانانU حرکت مناسبی بود و می‌تواند بسیاری از ابهام‌آفرینی‌ها را بر طرف کرده و آدرس ها و نشانه‌های صحیح از اسلام را بیان کند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی ربانی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با بیان این که در این دوران انسان به عینه جاهلیت جدید را مشاهده می‌کند اظهار کرد: متاسفانه کارهایی به حساب دفاع از حقوق بشر در دنیا انجام می‌شود که نمادهای جهل و بی‌خردی در آن‌ها  مشاهده می‌شود و متاسفانه جاهلیت در جای جای جهان گسترانیده شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نور روشنی بخش اسلام را در اختیار کسانی که به دنبال حق بودند قرار داد گفت: این نور برای آن‌ها که به دنبال حق بودند پیام‌های روشنی داشت و در جهان موج‌های خوبی را به نمایش گذاشت.

رئیس انجمن مهدویت حوزه بیان کرد: از مهم‌ترین ترفندهایی که دشمنان برای ضعیف کردن نور اسلام به کار می‌گیرند ایجاد آدرس‌های اشتباهی و دروغی به نام اسلام است تا نورانیت اسلام را در جهان کاهش دهند.

وی ابراز داشت: دشمنان در برابر انقلاب اسلامی ایران جریان‌های دروغینی مانند القاعده و داعش درست کردند و امکانات گسترده‌ای برای پیشروی و تبلیغ در اختیار آن‌ها قرار دادند تا آن‌هایی که به دنبال نور و هدایت هستند به سوی این تاریک خانه‌های به ظاهر نورانی سوق پیدا کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی با اشاره به راه‌هایی که می‌توان جلوی اهداف دشمنان را گرفت بیان کرد: بسیج تمامی امکانات برای مقابله با آن‌ها یکی از کارهایی است که باید صورت گیرد تا نشان دهیم چیزی که آن‌ها ارائه می‌کنند اسلام نیست و کنگره عظیمی که در قم برای نقد جریان تکفیر برگزار شد یکی از این کارهای بسیار قابل تحسین و به جا بود.

وی ادامه داد: مخاطبین این کنگره علما بودند و به نظر می‌رسد که جوان‌هایی که مخاطبان اصلی این مستکبرین هستند بایستی مخاطب قرار می‌گرفتند که تدبیر رهبری در نگارش نامه و مخاطب قرار دادن جوانان حرکت مناسبی بود و می‌تواند بسیاری از ابهام آفرینی ها را بر طرف کرده و آدرس ها و نشانه‌های صحیح از اسلام را بیان کند.

رئیس انجمن مهدویت حوزه عنوان کرد: استقبال بسیار خوبی در میان سایت‌های خارجی از این نامه صورت گرفته است، ولی باید از طریق ارتباط با مجموعه‌هایی که در خارج از کشور هستند این نامه را به صورت گسترده‌تر انعکاس داد.

وی تصریح کرد: ما وظیفه داریم برای کسانی که دنبال حقیقت هستند در ارائه اسلام صحیح و  آدرس‌های صحیح از اسلام تلاش کنیم و اینکه استکبار دارای پایگاه‌های اطلاع‌رسانی قوی است ما را مأیوس نکند.

حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی اظهار داشت: باید به اندازه ‌ای که می‌توانیم قدمی در این راه برداریم و حتی اگر بتوانیم یک نفر را به سمت این نورانیت جذب و هدایت کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم و موجبات خوشنودی پیامبر(ص) را فراهم کرده‌ایم.

انتهای پیام313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha