جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نوری

حوزه/ رهبر معظم انقلاب در پیام خود به جوانان غربی می خواستند به آنها بگویند گروه‌های تکفیری داعش، وهابی و بوکوحرام از اسلام نیستند، زیرا این گروه ها تنها ادعای اسلام می کنند و شناختی از آن ندارند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  این مرجع تقلیدامروز در دیدار­ با اساتید، طلاب و فضلای مدارس علمیه  شهرستان های  بناب و لامرد، وظایف روحانیت در عصر کنونی را بسیار سنگین توصیف کردند و اظهارداشتند: اسلام نیازمند به عالم مجاهد، مبارز و با سواد در دو جبهه کفر و نفاق است، زیرا دشمن با وجود گروهایی مانند بوکوحرام و داعش هدفی جز ضربه زدن به اسلام ندارد. بنابراین باید عالمانی باشند تا اسلام را به دنیا بشناسانند و مردم دنیا را علیه استکبار بیدار کنند.

ایشان ادامه دادند: دشمن به خوبی می دانست، اگر اسلام گسترش پیدا کند موجب بیداری جوامع اسلامی خواهد شد به همین دلیل تمام قوای خود را علیه اسلام به کار گرفت تا از نفوذ اسلام ناب در دنیا جلوگیری کند و موج اسلام هراسی، توهین به مقدسات و ایجاد فتنه و آشوب از جمله کارهای دشمن است.

حضرت آیت الله نوری همدانی به پیام رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا نیز اشاره کردند و ابراز داشتند: رهبر معظم انقلاب در این پیام می خواستند اسلام و دین رابه آنها بشناسانند و به جوانان اروپایی بگویند گروه‌های تکفیری داعش، وهابی و بوکوحرام از اسلام نیستند، زیرا این گروه ها تنها ادعای اسلام می کنند و شناختی از اسلام ندارند.

 معظم له افزودند: امام خمینی(ره) از جمله مجاهدان و عالمانی بودند که با قلم خود، جامعه را بیدار کردند و انقلابی با گفتار خود به وجود آوردند که در طول تاریخ سابقه نداشت و این موج هایی که در دنیا علیه استکبار به وجود آمده است به دلیل قلم فرسایی امام خمینی(ره) است.

  حضرت آیت الله نوری همدانی خاطر نشان ساختند: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که یک نظام اسلامی و ولایی پربرکتی را برقرار کرد و توانست 8سال دفاع مقدس را اداره کند.

ایشان خاطر نشان ساختند: اخلاص، ارادۀ قوی، همّت و نظم از ضروریات طلبگی است. انسان تنبل و بی اراده نه تنها  مفید برای جامعه نمی باشد، بلکه نمی تواند به جایگاه علمی مناسبی برسد.

انتهای پیام

کد:  40/ 313

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha