شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
12

حوزه/ رئیس وبرخی از اعضاء شورای بسیج اساتید حوزه های علمیه با آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» حضرت آیت الله مکارم شیرازی در این دیدار، ضمن اظهار خوشحالی از شکل گیری بسیج اساتید حوزه ،اظهار داشتند: من موضوع بسیج اساتید حوزه را موضوع مهمی می دانم.با ورود بسیج اساتید حوزه به جمع اقشار بسیج، بسیج یک وزنه دیگری پیدا کرده است و قدرت آن روز افزونتر می شود.

ایشان با اهمیت خواندن تشکل بسیج در تمام سطوح واقشار جامعه،افزودند:تشکل وسازماندهی اساتید حوزه،اساتید دانشگاه ،مهندسین  و افراد فرهیخته در بسیج ، باعث می شود دشمن  نتواند وصله ای  به  بسیج بچسباند.

حضرت آیت الله نوری همدانی  نیز  در دیدار جداگانه ای  با شورای بسیج اساتید حوزه، ضمن اظهار رضایت از تشکیل و راه اندازی بسیج اساتید حوزه های علمیه ویاد آوری این نکته که دشمن  همواره در حال راه اندازی حوادث ومشکلات علیه انقلاب ونظام است،  گفتند: شما باید اتاق فکر داشته باشید.  باید آنقدر زیرک وهوشیار باشید تا حوادث را قبل از وقوع پیش بینی کنید؛امام «رحمه الله علیه» این چنین بودند که توانستند پیشرفت کنند.

ایشان در ادامه با یادآوری حوادث تروریستی اخیر در فرانسه،افزودند:آنها  خودشان آمدند با خرج کردن مبالغی هنگفت ، گروه هایی مانند داعش وغیره را علم کردند و اکنون با پر رویی و نفاق، فعالیتهای تروریستی  گروههای دست ساخته خود را جهت اسلام هراسی وتنفر مردم از اسلام،به اسلام ومسلمانان نسبت می دهند و افراد جاهلی را جهت توهین به پیامبر عظیم الشان وقرآن واماکن مقدسه مسلمانان تهییج می کنند.

در ابتدای این دیدارها  گزارشی از روند تشکیل وسازماندهی بسیج اساتید حوزه های علمیه  ارائه گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha