جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
جوشقانیان

حوزه/ رئیس مجمع عالی بسیج استان قم تصریح کرد: نهاد مقدس بسیج، نگاه راهبردی ولایت را در کشور دنبال کرده و در پیِ عملیاتی سازی آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین جوشقانیان ، عصر دیروز طی سخنانی در مجمع بسیج استان قم که در ستاد سپاه علی بن ابیطالب(ع) برگزار شد، با اشاره به این که یکی از دغدغه های جدی مقام معظم رهبری در خصوص نهاد بسیج، لزوم انسجام بخشی بیشتر در راستای تحقق راهبردهای اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: شبکه سازی، ساختارسازی و در وهله بعد اجرای راهبردهای عملیاتی در شجره طیبه بسیج ، الزامات تحقق این هدف می باشد که در این خصوص نیاز به هماهنگی و انسجام مضاعف، به شدت احساس می شود.

وی بر لزوم نواندیشی و خلاقیت و هم افزایی میان رده های بسیج تاکید کرد و افزود: برای حل مشکلات باید بر روی مسایل کاربردی و عملیاتی ، فکر کرد و نباید به کلی گویی ها در جلسات بسنده نمود.

این سخنران حوزوی همچنین بیان داشت: این مهم است که بسیج در راستای گفتمان سازی و جریان سازی بر روی طرح های عملیاتی و بومی متمرکز شده، با بهره گیری از نیروی عظیم بسیجیان در جهت حل مشکلات کشور گام های بیشتری را بردارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha