یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: اهمیت حماسه 9 دی در تاریخ باید زنده نگه داشته شود و اهمیت این حماسه مانند اهمیت 22 بهمن است.

 به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این مرجع تقلید، پیش از ظهر امروز در دیدار طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه قم که به مناسبت بزرگداشت حماسه 9دی، در دفتر معظم له برگزار شد، اظهارداشتند: انقلاب هدیه الهی است و باید با قدرت در حفظ آن کوشا باشیم و نگذاریم نامحرمان دستشان به این انقلاب برسد.

معظم له به شعارهای فتنه گران در فتنه 88 اشاره کردند و گفتند: شعارهایی مانند "نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران"، "جمهوری ایرانی  نه اسلامی" از مخرب ترین شعارهای فتنه گران بود که به منظور زیر سوال بردن ارزش های اصیل اسلامی و انقلابی سر می دادند و از این شعار ها به خوبی می توان به اهداف پلیدشان پی برد.

ایشان افزودند:" غزه و لبنان مرز های ایران اسلامی هستند و این مرزهای اسلامی باید حفظ شوند و اگر میدان از دست برود خون همه شهدا از دست خواهد رفت.

حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه دادند:شعار "جمهوری اسلامی نه" از دیگر شعار های فتنه گران بوده که هدفشان از این بود که به ذلت و حقارت سلطنت طلبان و ظالمان تن بدهند و آنان را از انزوا بیرون آورند.

معظم له افزودند: شعار هنجار شکنی عجیب به مقام ولایت، توهین به مقدسات وآتش زدن پرچم امام حسین (ع) از دیگر شعار ها و کارهای آنان بوده و پشتیبانی غربی ها از فتنه گران خود از موضوعاتی است که نباید در این حادثه، نادیده گرفته شود، چرا که این نوع حمایت ها نشان می دهد دشمن هدفی جز تخریب نظام و انقلاب ندارد.

ایشان گفتند:اهمیت حماسه 9 دی در تاریخ باید زنده نگه داشته شود و اهمیت این حماسه مانند اهمیت 22 بهمن است و باید جوش و خروش در این حماسه وجود داشته باشد و مردم نباید این روز عظیم را فراموش کنند.

9 دی یوم الله است

این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند:حماسه 9 دی یوم الله است و یوم الله روز پیروزی مردم در برابر استکبار و مشرکان بوده و حماسه 9 دی نیز پیروزی بر فتنه گران  است بنابر این باید این جوش و خروش در جامعه اسلامی به قوت خود باقی بماند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که  حماسه 9 دی، درسی بود به فتنه گران و آشوب گران و مشت محکمی بر مستکبران و توهین گران به مقدسات انقلاب و نظام بوده است  اظهار داشتند:  فتنه گران بدانند مردم همیشه بیدار هستند و اجازه فتنه های دیگر را به شما نخواهند داد.

معظم له گفتند:حماسه 9 دی باید زنده نگه داشته شود، چرا که این حماسه و انقلاب زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) می باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان اظهار داشتند: اسلام، مردم  و ولایت فقیه سه رکن اساسی انقلاب اسلامی می باشند و باید در حفظ و صیانت از آنها تلاش کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha